slide show

SKRIVET: 2012-01-07, kl 09:19:00 | PUBLICERAT I: Toves inlägg

In the past...

Känns så roligt att ha en blogg på riktigt igen, som är seriös och bra!
Hade en egen för bara några veckor sedan men tröttade och hade ingen inspiration nu över vintern när det inte var några tävlingar och så. Mycket roligare att vara två som kan stötta upp bloggen om det behövs!
Ska göra det så roligt och intressant som möjligt för er så att ni blir fast här, vi två har mycket olika åsikter om det mesta så det kan bli spännade ;)
.
Sen så är vi ju faktiskt inte helt nya med att blogga tillsammans heller...
År 2009 hade vi en blogg som var... hmm hur man nu ska beskriva det? PINSAM!? HEMSK!? Det var nog den mest rätta förklaringen.
Bloggen finns otroligt nog kvar men hoppas för guds skull att vi inte hade en enda läsare.
Kommer antagligen aldrig vare sig länka den eller skriva ut namnet på den för då skulle vi bli idiotförklarade så in i bomben kan jag lova, men man vet ju aldrig hur det blir lite senare??

Men lite måste man ju bjuda på sig själv så skriver några rader som står på bloggen och inte är allt för pinsamma, men detta räcker gott och väl för stunden! Läste igenom den häromdagen och så vi skrattade! För att inte tala om när vi såg videosarna...
.
Hoppas för Guds skull att vi inte var seriösa!

Vet inte vad jag ska skriva mer nu men eftersom jag är med och äger denna blogg så skriver jag vad jag vill!!
.
Har fått 2 kg godis så nu måste jag äta mycket så att det inte ruttnar!
.
Vet du en sak? Jag vet en sak, eller många saker men jag tänker bara säga en av dom nu.
Jag vet att en båt flyter. Fast det gjorde inte Titanic... Så då vet jag ju egentligen inget... Buhuu jag är korkad :(



Söta var vi ju också.....

//Tove



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: