slide show

SKRIVET: 2012-01-10, kl 20:22:00 | PUBLICERAT I: Mobiluppladdningar

Ryktlåda

Ryktlådan är nog den pryl som det samlas för mycket skit i? Saker som borde kastas hamnar där, tex. tomma godispåsar, avklippta lindor, dåliga bett, en trasig snokrem osv osv osv. håller ni med mig? Därför försöker jag rensa min en gång i månden! Så idag blev en sådan dag.

Själva ryktlådan i sig fick jag av min syster när jag var runt 10år, hon köpte den för hennes ihop sparade poäng på Pollux, kommer ihåg vad snäll jag tyckte hon va som gav mig massa poäng! Haha och efter det så har lådan fått hänga med! Dessutom är det lite intorkat bajs på sidorna vilket ger en extra fin effekt mot det lilla hehe..

Övrelagret

Snoddar till bla. knoppning, manborste, sytråd till att syknoppar.

Aloverasalva till hans mungipor, en hovkrats (fick en i julklapp, mamma tyckte det behövdes en ny eftersom den andra hade hängt med lika länge som ryktlådan dvs. ca 5år. ) Urtunningsax och vanlig sax, hovborste.

Gummimojjsar man sätte vid täckesspännen, ryktsten, halvhård borste, ryktborste, piggborste, kattborste (super bra att ge massage med, ta bort päls och rengöra kardborrspännen)

Rotborste, Ryktskrapa, svampfull med blåspray (ska kastas) svansborste, mankamm med rakblad på ena sidan, mindre rotborste, mjukdamm borste.

Vad har ni i eran ryktlåda? :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: