slide show

SKRIVET: 2012-01-10, kl 12:09:00 | PUBLICERAT I: Denices prylar

Mina Sadlar.

Just nu har jag tre sadlar, en hoppsadel, och två dressyrsadlar. Den ena av dressyrsadlarna använder jag inte för det ligger inte längre bra på Hamilton så den är tillsalu!

Min "nya" dressyrsadel som jag använder en Stenbergs tror jag, 16,5". Köpte den av Tove i december, otroligt skön sadel som ligger som en smäck på Hamilton.

Dressyrsadeln jag köpte i somras som är tillsalu, en Santa Cruz delux, 17,5" riktigt mjuk sadel, tyvärr förstor för både mig och Hamilton.

Och tillsist, planetens obekvämaste och fulaste sadel! Dvs. hoppsadeln ;) Är så sjukt obekväm så det inte är sant! Men den ligger bra på Hamilton, och jag använder den knappt en gång i veckan, så det känns onödigt att köpa en ny.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: