slide show

SKRIVET: 2012-01-10, kl 21:30:00 | PUBLICERAT I: Mobiluppladdningar

Dagens stall

Idag när jag kom hem från skolan, frågade jag min suuuper snälla pappa om han kunde skjutsa ner oss till ridhuset! Och det gjorde han, trots påbörjad lunginflammation. (han äter iaf pencilin)

Åkte upp fixade ordning och Hamilton och började lasta, kan krånglade lite då han hade sadeln på sig förförsta gången (såklart med täcke över) så det blev lite tight när han precis kom in, annars gick det bra!

Nere i irdhuset var det avdelat på två halvor som vanligt, ridlektion på en halva, privat på andra halvan som blir en storlket på 24*40m, och vi var ca 6ryttare, så ganska trångt idag! Men man har vant sig nu. Det är lite konstigt att de som blänger mest, och tycker man är i vägen, de är oftast de som inte kan reglerna så det är dom som är ivägen.. Sen erkänner jag såklart att jag själv ofta gör fel när man är så inne i sin ridning, men som tur är, är att de flesta är snälla och förstående!

Själva ridpasset gick bra, fick till några fina samlingar i galoppen i v. varav, innan har han inte riktigt orkat men det kommer mer och mer vilket är riktigt kul! Tyvärr så var han riktigt, riktigt fast i h. sidan.. så det blev mycket öppnor, skänkelvikning på volt, småvolter osv osv osv. för att få igenom honom i slutet var han mer loss men inte helt, så istallet streschade vi lite granna så får vi jobba vidare imorgon på det!

Världens finaste pojk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: