slide show

SKRIVET: 2012-01-10, kl 08:20:00 | PUBLICERAT I: Denices inlägg

Skolan

Usch nu är jullovet över, och en ny termin hör börjat, som bla. kommer innerhålla, oändligt mycket läxor, prov, nationella prov, men även GRUNDENTEN! Herregud vad jag längtar!

Få springa runt i vit klänning, fira med sina vänner bara få vara suuuper glad! Jag kommer vara super glad! De 3 största anledningarna kommer vara att:
1: Klarat mig igenom grundskolan med bra betyd dvs. majoriteten VG och MVG (Förhoppningsvis blir det så, haha)
2: Få börja gymnasiet! Ny större skola, nya människor, nya vänner!
3: Den största anledningen FÅ SLIPPA EKEBYHOLM!

Ekebyholm är skolan jag har gått på i 10år när jag går ut 9an, Ekebyholm är en kristen, vegetarisk friskola, låter kul va? ;) Skulle gissa på att skolan har ca 300elever.

Egentligen är det en super bra skola, engagerade lärare, som mer än gärna stannar kvar efter deras arbetstid för att hjälpa elever inför prov! Man får lära sig ta ansvar, väldigt lite mobbning, faktiskt! Man känner sig trygg helt enkelt! Men efter 10år, börjar jag bli väldigt less på Ekebyholm stämmningen, jag vill lämna lilla skolan i skogen, till Roden i Norrtälje! Förhoppningsvis kommer jag gå Handel och Administration där nästa år!

Det är väll de här tre punkterna jag får tänka på om och om och om igen sista terminen för snart, är det grundenten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: