slide show

SKRIVET: 2012-01-06, kl 22:28:14 | PUBLICERAT I: Toves inlägg

Tove och Mabel

Jag är då bruden som Denice snackade om i sitt presentationsinlägg.
Mitt namn är Tove Bernström och jag är också 15 år och har en d-ponny, hon är ett sto och heter Stackarps Mabel. Mabel har bott hos mig sedan början av mars 2011 tror jag.
Vi tävlar också men bara i dressyr. Hittils har det blivit mest lokala tävlingar LB/LA med en hel del vinster och placeringar. Största fokus har dock legat på att få den lilla damen att tycka tävlandet är roligt och ha framåtbjudning.
Men nu känns det som att vi är på gång då hon är lite halvgalen och piggare än någonsin.
.
Jag gör ju självklart annat än att bara vara i stallet som ni kanske förstår? Bland annat så är jag med kompisar, fotar (ibland...) och pluggar.


anonym

Va söt du e<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: