slide show

SKRIVET: 2012-01-06, kl 22:15:09 | PUBLICERAT I: Denices inlägg

Tävlingsabstinens

När den värsta tävlingsabstinensen gått över, så var det dags att anmäla till årets första tävling, vilket för mig galet tävlingssugen!

Första tävlingen för året blir om drygt en månad! Det blir en LC:1 ( som jag inte tror kommer gå någe bra, eftersom det är så få och lätta moment) och en LB:1 på Högboridklubb Är gaaalet taggad! Tove ska också dit och flera andra kompisar också! Ska bli riktigt kul :) Dock är det en bit att åka, tar runt 2 timmar, är så bekväm med att alla tävlingar brukar ligga runt 1 timmes resväg, stackars dom som bor i typ.. Norrland! Måste vara jätte långt för dom att åka!

Snart blir det dags för Hamiltons vrålåk att rulla lite mer på vägarna, hihi! :)



Amanda

Jättehärlig header!



Själv har man första tävlingen om 3 veckor GALET TAGGAD! och förhoppningsvis min sista LB..

2012 kommer bli ett riktigt spännande år!



Älskar eran "loggo" på headern jättesnygg..

Kicka in på min blogg oxå och läs om mina dressyrhästar:)



PUBLICERAT: 2012-01-06, 23:43:05 | URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: