slide show

SKRIVET: 2012-01-06, kl 23:13:51 | PUBLICERAT I: Denices inlägg

Så rackarns surt!

Nu under vintern har jag letat efter tävlingsskjorta, men som vanligt finns aldrig dom saker jag vill ha! Bara jätte fula saker.... :((

Den första jag ville ha är en vanlig vit med kingslandmärken, men de va tydligen en skjorta från en jättegammal kollektion... hittade den i globen, men SÅKLART fanns inte min storlek :( så gav upp, och ville ha en Kingsland Venice (haha ja mitt favoritmärke är kingsland, och de kommer ifrån en dressyrnörd!) men förståss så var den skjortan i vinterkollektionen, så den är slutsåld och kommer inte in mer, mejlad och frågade en butik om dom skulle få in en vit strl xs, vet ni vad dom svarade?: "Hej, tyvärr är den slutsåld och kommer inte in igen eftersom det är en säsongsvara, men vi har blå strl L i lager om det är intressant?"

Vad tänkte dom med?

Bah hej! jag vill ha vit strl xs, okej, men BLÅ L är ju samma sak! Sur man bli på försäljare som bara försöker sälja allt..


Vit mums! - Blå blääää


Stina

Vilken riktigt snygg header ni hade!:-)



PUBLICERAT: 2012-01-06, 23:43:01 | URL: http://sodressage.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: