slide show

SKRIVET: 2012-01-08, kl 18:33:53 | PUBLICERAT I: Toves inlägg

Klar!

Sendan jag kom hem från stallet har jag både hunnit med att springa, äta, duscha och fixa iordning mig!
Ska nämligen på möte med ungdomssektionen kl halv åtta :) Ser inte fram emot det så mycket, tror ingen gör det...
Fast självklart kul att träffa alla gulliga som är med i den!
Våra möten brukar dock bli väldigt urspårade vilket gör att de tar väldigt lång tid så har ingen aning om när jag kommer hem...
Ska antagligen gå ur u-sek nästa år då det bara tar tid eftersom så få är intresserade när vi väl hittar på något.
Skulle vara så mycket lättare att vara en bra u-sek om vi var verksamma där det finns ridskola och fler små barn. Då kan man anordna rykttävlingar, spökkvällar och andra såna aktiviteter.
Våra möten brukar dock bli väldigt urspårade vilket gör att de tar väldigt lång tid så har ingen aning om när jag kommer hem...
Nästan en timme är det kvar tills jag behöver åka och jag är helt klar nu (nästan), det är ovanligt!
Men ha det bra! Ska spela lite kort nu innan det är dags att åka ;)
En film från maskeradhoppningen vi ordnade 2009 tror jag? Jag rider den lilla söta b-ponnyn i början.
Vi är utklädda till bäbisar och har napp, blöja och pyamas. Våra hästar har gosedjur kring halsarna...
HAHAHAHA


Madde

Hur gjorde ni så att headerbilden skiftade sådär snyggt ? ;D Alltså vad använde ni er av för program ? :) Vore jättesnällt om ni svarade på min blogg så jag ser det fort hihi ;) Ni har en superfin blogg verkligen :)



PUBLICERAT: 2012-01-08, 20:29:57 | URL: http://ricos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: