slide show

SKRIVET: 2012-01-08, kl 20:30:00 | PUBLICERAT I: Toves inlägg

Högt upp på önskelistan

Högt upp på min "önskelista" just nu är en ohästig grej, nämligen en Kenza jacka!
Jag tycker att den bruna i mocka är helt klart snyggast, dock kostar den ca 2795:-....
Jag funderar starkt på att köpa den eftersom jag hittat den i en affär för halva priset men har inte bestämt mig än.
Känns som att den är så vanlig och att så många har den.
Fast det förstås, har aldrig sett någon i Rimbo (den lilla hålan där vi bor) som har en sån, men det kommer väl här också år 2014 någon gång kan jag tänka mig.
//Tove


Emma

Finns på salt för 50% :D



PUBLICERAT: 2012-01-09, 01:16:50 | URL: http://emmadahlbergs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: