slide show

SKRIVET: 2012-01-09, kl 12:44:00 | PUBLICERAT I: Denices inlägg

Bloggar jag läser

Tänkte nu tipsa om vilka bloggar jag följer!

Dressyrmupparna
För dom skriver bra, hade alltid nya fräscha bilder, man blev väldigt motiverad i ridningen av deras blogg, varför jag tycker den fortfarande är bra vet jag inte..

Ponilovers
Verkar vara riktigt roliga tjejer, Braven är galet snygg, och kul att läsa eftersom jag ibland tävlar emot Viktoria :)

Ponnysanning
För jag helt enkelt måste hålla mig uppdaterad om vad som händer i ridvärlden! Haha vad töntigt de där lät..

Shimari
För att hon är en av mina bästavänner!

14år och gravid till 15år och morsa
För jag blir galet provocerad..

Eqou
För jag älskar Fannys prickiga dressyr häst!

Ryttarmosaren
Helt ärligt tycker jag hon är dum i huvudet.. Hur kan man sitta bakom en skärm, driva en blogg som bara handlar om att vara elak och trycka ner oskyldiga människor, en sak att hon går på storbloggarna, men när hon går på nybörjare.. har hon ingen gräns? Varför jag läser hennes blogg? För jag behöver bli arg ibland..

Ganrud

Moa's blogg, Moa är en riktigt snäll tjej som rider på ridskolan där jag red förut, och även där Cello står. Moa har även gjort designer till min gamla blogg! Tyvärr uppdaterar hon inte så ofta..

Mitt liv i text och bilder
Klubbkompisen Elins blogg!

Topriiders
Frida och Isabells blogg, Frida och jag går i samma klass, och Isabell stod i samma stall som jag, rolig blogg, Isabell gör många utrustnings inlägg vilket är kul!

Hallonnallon


Min kompis Cornelias blogg! Vi åker ofta till samma tävlingar, och rider ibland ihop, en riktigt go och rolig tjej, dessutom är jag kär i hennes ponny Hallon!


- Carolina -

Nu kan du gissa i vår finn fem fel och vinna en länkning! :)



PUBLICERAT: 2012-01-09, 13:09:52 | URL: http://asslatjejerna.se
Jannika

Hej kika gärna in på vår blogg också, vi är också nystartade! Du är inte intresserad utav ett länkebyte eller något liknande ? Tycker du hade en väldigt fin blogg så vi hade varit det iallafall! Alltid roligt att få lite fler läsare såhär i början. Mvh Jannika



PUBLICERAT: 2012-01-10, 13:36:32 | URL: http://jkstyle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: